Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2016 21:54 - Сутрешно кафе.
Автор: erryv Категория: Изкуство   
Прочетен: 695 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След като отпих от кафето си, отворих лаптопа. Проверявах всяка сутрин своя facebook от толкова много време, че вече го вършех като рутина. Сред съобщенията намирам и твоето име - линк към блога ти с поредния разказ за разбитото ти сърце. Отварям и започвам да чета. Паля цигара, след нея следва втора и трета. Винаги се изумявам на стила ти, уменията ти да забиваш ножа на точното място. Този път описваш омразата, с която те гледах, когато разбрах за лъжите изречени от теб. "Любов моя, не исках да го правя. Исках ново изживяване, а от съпругата ми не го получавах. И когато те видях в онзи бар... се почувствах отново на 20. Съжалявам за лъжата, но инак нямаше да се получи. Правиш ме щастлив." Проронвам две сълзи, но не им обръщам внимание. След онзи разговор вече са ми станали приятелки, с които се срещам доста често. Продължавам да чета "Удари ме, разкрещи ми се, направи НЕЩО. Не стой така тиха. Обичам те, не мълчи така." Картината се връща в главата ми - той, седнал до мен,  с ръка на коляното ми. Отблъсквам го. Казвам му, че не искам да го виждам. И си тръгвам. "Когато тя излезе, сякаш нещо в мен се счупи. Но не като бабин предмет изпуснат от детски ръце в опит за изучаването му. Не. Беше като нещо, което разбираш, че го има чак когато видиш, че е загубено. Чувствах се празен, ненужен. Бях призрак." Дочитам написаното. Чак сега забелязвам, че клавиатурата ми е обсипана с малки капчици от сълзите ми.  А кафето е изстинало. Също като сърцето ми. 


Тагове:   сълзи,   той,   любов,   кафе,   разочарование,   тя,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: erryv
Категория: Изкуство
Прочетен: 13249
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031